9 dagen! - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Sanne Westmaas - WaarBenJij.nu 9 dagen! - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Sanne Westmaas - WaarBenJij.nu

9 dagen!

Door: sannewestmaas

Blijf op de hoogte en volg Sanne

29 Juli 2011 | Nederland, ettenleur

Ik was deze blog alvast aan het opzetten als voorbereiding voor mallorca en dan komt het wel erg dichtbij!

Nog maar 9 dagen en dan begint ons avontuur. Imke & ik vliegen 7 augustus naar Mallorca. De eerste week zitten we in een hostel en 15 augustus begint onze Rooms Division stage bij Marriot Mallorca Son Antem Golf Resort. We beginnen in de housekeeping en als we onze Spaanse taal goed ontwikkelen is er misschien ook nog wel de mogelijkheid om een kijkje te nemen bij de front office afdeling, maar dat zien we tegen die tijd wel!
De eerste stageperiode is voorbij gevlogen en dat zal bij deze tweede stageperiode ook wel zo zijn. Imke en ik moeten alleen in Mallorca nog veel regelen: huisvesting, auto, spaanse rekening en nog een heleboel meer. Wat er allemaal bij komt kijken als je niet in ons koude kikkerlandje wilt blijven maar naar het buitenland wilt om stage te lopen.Maar ja nog 9 dagen en dan komen we aan in het lekkere warme Mallorca.

Nu is het alleen nog een kwestie van koffer inpakken & afscheid nemen van familie+vrienden.
Maar ik heb er super veel zin in!