De tijd vliegt! - Reisverslag uit Llucmajor, Spanje van Sanne Westmaas - WaarBenJij.nu De tijd vliegt! - Reisverslag uit Llucmajor, Spanje van Sanne Westmaas - WaarBenJij.nu

De tijd vliegt!

Door: sannewestmaas

Blijf op de hoogte en volg Sanne

16 November 2011 | Spanje, Llucmajor

En ondertussen is het alweer een tijd geleden dat ik iets geplaatst heb. Lo siento maar ik heb het druk gehad met vanalles!

Eerst zijn papa en mama langs geweest en Caesaro kwam ook nog mee wat ik super tof vond!
Ik had die week 5 dagen vrij en kon er dus ook echt van genieten. Het weer zat die week erg mee en we konden zelfs nog lekker naar het strand. Leuke dingen gedaan en de week vloog dan ook veel te snel voorbij. Daarna weer afscheid moeten nemen voor 2 maandjes maar ondertussen zijn we al weer weken verder!

De ouders van imke met dr zus en vriend zijn ook nog langs geweest. Dit was ook super gezellig. Ik had maar 2 dagen vrij maar de dagen dat ik vrij had zijn we naar een safaripark geweest en hebben we quad gereden. Dit was echt super alleen het weer zat in die week niet zo mee. Regen, onweer en ondergelopen straten. Ondanks dat het op Mallorca elk jaar veel regent zijn ze er toch niet op ingesteld wat erg raar is!
Ouders, zus en vriend weggebracht naar het vliegveld en de grap die ik maak al de tijd dat we hier al zitten kwam uit. Ik heb altijd gezegd als ik op Mallorca stage loop wil ik natuurlijk wel Rafael Nadal tegenkomen die is niet voor niets hier geboren. & ja hoor op het vliegveld zat hij vlakbij ons. Leuk om hem gezien te hebben en Imke en ik lachten ons dood omdat ik het er die week nog over had gehad.

Ondertussen is er weer een werkweek voorbij en zijn we gisteren naar de Remake van Footloose geweest in de bioscoop. Een kaartje kost hier maar 5 euro dus voor 10 euro zit je hier met zijn 2en in de bios. Leuke film en weer goed te volgen in het Spaans. Daarna zijn we naar de kerk geweest aangezien Imke daar graag heen wilde & dit was ook heel bijzonder om bij te wonen.

Vervolgens zijn we vandaag aan ons stageverslag verder gaan werken & zijn we daarna gaan shoppen in Palma. Het weer zat helaas weer niet mee dus zijn we al optijd naar huis gegaan!

Mijn Spaans gaat elke keer een stuk beter en de films kijken helpt zeker. Ik hoop dat het de aankomende weken nog wat beter gaat!

& iedereen bedankt voor de leuke kaartjes & mailtjes die ik hier krijg natuurlijk!

Hasta luego y Besos!

  • 17 November 2011 - 03:49

    Erwin:

    haa Sanjorita!

    Zo te zien vermaak je je daar wel, het weer nog steeds goed en echt super vet dat je spaans ook vooruit gaat. Echt cool om dat als 2de taal te hebben straks. Nog veel succes de komende weken en geniet ervan he! gaat veel te snel voorbij.

  • 17 November 2011 - 09:50

    Mirça:

    Hallo Sanne
    leuk weer wat over jullie te lezen.
    Geniet maar van al je komende dagen dat je vrij bent om nog leuke dingen te zien en te beleven op Palma want het is nog maar even dan ben je zo weer thuis. Doei,doei Dikke kus Mirça.

  • 18 November 2011 - 12:24

    Mama:

    Wauw meid wat gaat de tijd toch snel zo ga je weg en zo ben je weer thuis!We zijn supertrots op je hoe je het daar doet meid. Maak er samen met imke nog een paar mooie laatst weken van. Dit gaat jullie zeker lukken meiden!!Houdoe!!

  • 01 December 2011 - 20:10

    Piet&Yvonne:

    Hoi Sanne,
    Wat gaat de tijd snel, nog even en je bent weer thuis, kijken hier heel erg naar uit want we missen je ontzettend. Begrijp dat het goed met je gaat en nu aan de laatste weekjes begint.
    Heb diverse keren via skype contact te leggen, maar dit lukt steeds niet en ik weet niet waarom. Hier gaat alles z'n gangetje en 't weer is vast minder als daar.
    Nou schat, nog even volhouden en hopen je gauw in ons armen te sluiten. Groetjes aan Imke en 'n vette dikke kus. Doei......en tot gauwxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Llucmajor

Stage Marriot Mallorca!

Recente Reisverslagen:

15 December 2011

Time flies when you're having fun!

16 November 2011

De tijd vliegt!

05 Oktober 2011

Stage, Auto, Fiesta week y mucho mas!

04 September 2011

Stage y mucho mas!

25 Augustus 2011

Stage, Ikea & Kakkerlakken!
Sanne

Actief sinds 29 Juli 2011
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 22769

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2013 - 27 Mei 2014

Graduation Internship Sint Maarten

07 Augustus 2011 - 30 December 2011

Stage Marriot Mallorca!

Landen bezocht: