Stage y mucho mas! - Reisverslag uit Llucmajor, Spanje van Sanne Westmaas - WaarBenJij.nu Stage y mucho mas! - Reisverslag uit Llucmajor, Spanje van Sanne Westmaas - WaarBenJij.nu

Stage y mucho mas!

Door: sannewestmaas

Blijf op de hoogte en volg Sanne

04 September 2011 | Spanje, Llucmajor

Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat heb laten horen maar ik heb het erg druk gehad!

We zijn naar een Amerikaanse Diner geweest in Palma echt super, nachos op peanut butter & jelly en milkshake te veel en te slecht dus maargoed. Daarna zijn we weer aan onze werkweek begonnen.

Heel erg druk vooral in het weekend maar toch leer ik elke keer weer iets nieuws. Spaans praten gaat ook steeds beter en daar ben ik ook echt blij om. Het verstaan gaat goed alleen beetje frustrerend dat het praten nog niet goed gaat maar dat komt wel!

Afgelopen dinsdag heb ik samen met Lisa en Louisa onze bedden gehaald bij de Ikea. We moesten het naar ons appartement brengen in de auto en dat ging niet in een keer dus we zijn 2 keer heen en weer gereden! Veel gelachen omdat het allemaal niet paste en Louisa en ik een beetje klem zaten.

Woensdag zijn we naar Palma airport gegaan om spulletjes op te halen & als ontvangstcomite voor twee klasgenoten die ook op het eiland stage lopen! Leuk alleen wat een gedoe dat openbaar vervoer hier 1 x in de 2 uur rijd er een bus en soms komen ze nog niet eens opdagen. Nederland is hier echt top bij moet je nagaan! We zijn gaan kijken voor een huurauto maar dat is allemaal pas vanaf de leeftijd 21 of 23. Daarna nog wat gegeten in Arenal en optijd naar bed gegaan want de volgende dag moesten we weer werken!

Donderdag hadden we een beetje geluk een auto te koop voor 600 euro top natuurlijk een oude tweedehands auto maar als alles goed is, is het prima voor 4/5 maanden! Morgen alleen even bellen of het mogelijk is om een autoverzekering te regelen via ons politierapport aangezien ons rijbewijs gestolen is. Laten we hopen dat het meezit!

Druk weekend achter de rug en vannacht werden Imke en ik allebei tegelijk wakker van onweer en regen. Imke smste me of ik even naar haar toe kwam(aangezien we allebei wakker waren) & toen wilde ik uit bed stappen en stapte ik maarliefst in een plas water van 5 cm hoog. Ja hoor ons hele appartement ondergelopen met water! Leuk om 4 uur s'nachts! Het lekte aan alle kanten. Lisa is nog even gekomen en samen met Pilar hebben hun alles voor ons opgeruimt vandaag echt super lief!

Ons appartement is droog en schoon en lijkt gelukkig niet meer op een zwembad (aangezien ik een zwembad wilde heb ik die dan ook gekregen alleen niet op de manier die ik wilde!) We gaan weer op stap met Pilar, Lisa en Louisa vanavond naar Fesitval Park. Hier gaan we lekker wat eten en morgen hebben we onze laatste werkdag!

Dinsdag en woensdag dus lekker vrij & we gaan woensdag naar een heel mooi strandje en onze cheque innen van stage!

Besos, xxxx

• 04 September 2011 - 18:08

Oma Floep :

Alles weer gelezen.Ik vind dat je het geweldig doet allemaal. Je zwembad was niet zo leuk. Gelukkig weer op gelost Fijn dat je nu ook een nieuw bed hebt.Met Imke ook alles goed?Geniet van je vrije dagen.Groeten en liefs van Oma.

• 05 September 2011 - 17:43

Jos Corry:

Hoi,Hoi, Schatje.
    Jullie beleven nog eens wat he mopje.
    We vinden het geweldig dat je het zo naar je zin hebt, je mag trots op je zelf zijn,dat zijn wij ook!!!
    Maak er een paar geweldige vrijjedagen van, neem een goeie neut van ons,we betalen je dat wel terug he mop. We hopen dat jullie nu goed kunnen slapen. We houden van je , dikke kus, gr, ook aan imke. Jos Corry

• 06 September 2011 - 06:30

Mama:

Wat vervelend van al dat water. Maar gelukkig hebben jullie nu weer droge voeten! Geniet van jullie vrije dagen maak er wat moois van.Hopelijk komt het goed met de auto en papieren dat zo leuk zijn. Groetjes mama

• 07 September 2011 - 18:28

Mirça:

Hallo Sanne
    Zo te lezen al weer heel wat mee gemaakt. Heb je de auto al of wacht je nog op de papieren.
    werkse en geniet maar verder daar doei,doei dikke kus Mirça.

• 13 September 2011 - 21:07

Ron & Marijke:

Lieve San,

Hoe gaat het met je of beter gezegd jullie???
    Ben erg benieuwd naar je volgende blog, 't is zeker niet saai daar in Mallorca, jullie hebben ook al het nodige meegemaakt, maar je ziet het: HET KOMT ALLEMAAL GOED!!!!!!!!!
    Wij zitten inmiddels al 6 dagen in Montenegro, wat een mooi en vooral bijzonder land. Als je ooit de kans krijgt, moet je hier stage gaan lopen. Heb nog nooit zoveel hotels, cafe's, lounge-bars, disco,s bij elkaar gezien en wat feesten en genieten de jongelui hier enorm!! Hebben het super naar ons zin, het alnd is prachtig vanwege zijn azuurblauwe zee waar we met ons hotel 5 meter vandaan zitten, en dan de ongerepte natuur, nationale parken, na de VS de grootste en de oudste ter wereld, en al die pittoreske dorpjes aan de kustlijn die maar liefst 297 km lang is, werkelijk een plaatje, bijna onecht!!!!! De temp is momenteel 34 graden, net zoiets als bij jullie, maar wij hoeven niet te werken en jullie wel!!!!!!!!! Hebben net gegeten in ons hotel (zeer goed) groeien met de dag en zitten nu op ons balkon te genieten van het uitzicht, er kwam net een Nederlands Cruiseschip voorbij,grappig hé. Volg jij mijn blog nu ook ha,ha,ha. By the way Ron heeft bijna een "nekhernia"van de mooie vrouwen, niet normaal zoveel, met de mannen valt het tegen, maar ja, ik geniet van de NATUUR! Voor nu meisjes veel lol, werkplezier en geniet want het is zo weer voorbij.
    Dikke kus en warme groetjes van ons