Stage, Auto, Fiesta week y mucho mas! - Reisverslag uit Llucmajor, Spanje van Sanne Westmaas - WaarBenJij.nu Stage, Auto, Fiesta week y mucho mas! - Reisverslag uit Llucmajor, Spanje van Sanne Westmaas - WaarBenJij.nu

Stage, Auto, Fiesta week y mucho mas!

Door: sannewestmaas

Blijf op de hoogte en volg Sanne

05 Oktober 2011 | Spanje, Llucmajor

Het is alweer een tijd geleden dat ik wat geschreven heb net als de laatste keer. Dit komt omdat ik het druk heb gehad en als ik tijd had nog niet heel veel zin heb gehad om te schrijven sorry! Maar aangezien mama veel telefoontjes krijgt over wanneer ik weer een nieuwe blog plaats dacht ik daar is het wel weer tijd voor!
In de afgelopen weken is er veel gebeurd. Stage is nog steeds top. We hebben in de week van 19 september fiesta week gehad wat echt super grappig genant en leuk was. Elke ochtend een ontbijt geregeld van verschillende landen met mijn manager, spelletjes in de ochtend na het ontbijt op het volleyball veld bijvoorbeeld 2 teams tegenover elkaar en eieren gooien, water, meel en veren in alle drie een nummer proberen te vinden met je mond waardoor je helemaal onder zit (echt heel vies en genant) & kadotjes uitdelen wat echt leuk was om te doen de laatste dag!
Verder gingen we dan elke middag verkleed de kantine in. Ik een andere supervisor en mijn manager hadden de pakken gemaakt van verkleed als baby tot clowns we hebben het allemaal meegemaakt. In deze week wel meer een band gekregen met mijn collegas en het was echt super om mee te maken!
Gisteren zijn we eindelijk naar Trafico geweest om de auto op Imke dr naam over te laten schrijven. Dit is gelukkig gelukt en we krijgen EINDELIJK vrijdag de auto! Hier zijn we heel blij om en nu kunnen we dan ook eindelijk het eiland verkennen.
Lisa, Pilar en Luisa zijn ook nog steeds top en nemen ons overal mee naar toe echt heel leuk en gezellig en ik weet nou al dat ik ze erg ga missen als we weer terug naar Nederland gaan.
Deze week als het goed is mijn eerste beoordeling dus ik ben erg benieuwd!
Volgende week komen eindelijk pap en mam en daar kijken Imke en ik dan ook erg naar uit.
Verder gaat het hier nog steeds top. Imke en ik hebben erg veel aan elkaar en we slepen elkaar overal doorheen waar ik echt super blij om ben!
En het spaans gaat trouwens ook steeds beter. Verstaan van de trainingen in de ochtend gaat top alleen het praten is nog steeds een probleem maar dat komt hopelijk wel goed!
Hasta Luego, xxxx

  • 12 Oktober 2011 - 18:24

    Mama:

    Hoi schat wat een leuk stukje. We tellen de dagen af en hebben er erg zin in. Ook leuk dat caesaro meekomt!

    Hasta Luego, xxxx

  • 13 Oktober 2011 - 10:11

    Lies En Ad.:


    Hallo Sanne,Leuk om te lezen hoe je Mallorca beleeft.Je Ma had al het een en ander verteld,altijd leuk om te horen.Voor volgende week heel veel plezier met je Pa en Ma.Groetjes Lies en Ad.

  • 13 Oktober 2011 - 17:54

    Ron & Marijke:

    Hoi Sanne,

    Eindelijk dan toch weer een blog, 't is inderdaad lang geleden. Gaaf jouw verhaal over die feesten en toppie dat je stage zo leuk is!!!! Zijn erg benieuwd hoe je beoordeling is uitgevallen, kan alleen maar super zijn toch!!!! Bevalt het autorijden 'n beetje, wel lekker dat je hem nu hebt net voordat pap&mam komen, kunnen jullie lekker over het eiland crossen!!!!! Nou meissie, heel veel plezier de komende 5 vrije dagen en we spreken of skypen daarna weer wel. Groetjes en een dikke kus, ook voor Imke. Adios.

  • 19 Oktober 2011 - 19:29

    Ella En Robert:

    Hoi sanne,
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt daar! En ......hoe was je beoordeling, een beetje naar je zin,haha. Heb je het leuk met papa en mama, het is weer even geleden dat jullie elkaar " life" hebben gezien, toch ? Nou, geniet deze week maar van elkaar! En heel lief dat je een kaartje hebt gestuurd om ons sterkte te wensen, hebben we wel even nodig na dat hele vervelende neuws.
    Nou, sanne, we kijken weer uit naar je volgende verslag, maar ik kan me voorstellen dat je niet altijd tijd of zin hebt, dus we zien het weer wel?! Werk ze en maak ook veel plezier met paps, mams en de rest! Dikke kus van ons xxx

  • 13 November 2011 - 15:32

    Ron & Marijke:

    Hey Sanne, ben je al begonnen aan je winterslaap? omdat we niets meer horen. Nou slaap ze, dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Llucmajor

Stage Marriot Mallorca!

Recente Reisverslagen:

15 December 2011

Time flies when you're having fun!

16 November 2011

De tijd vliegt!

05 Oktober 2011

Stage, Auto, Fiesta week y mucho mas!

04 September 2011

Stage y mucho mas!

25 Augustus 2011

Stage, Ikea & Kakkerlakken!
Sanne

Actief sinds 29 Juli 2011
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 22762

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2013 - 27 Mei 2014

Graduation Internship Sint Maarten

07 Augustus 2011 - 30 December 2011

Stage Marriot Mallorca!

Landen bezocht: