Time flies when you're having fun! - Reisverslag uit Llucmajor, Spanje van Sanne Westmaas - WaarBenJij.nu Time flies when you're having fun! - Reisverslag uit Llucmajor, Spanje van Sanne Westmaas - WaarBenJij.nu

Time flies when you're having fun!

Door: sannewestmaas

Blijf op de hoogte en volg Sanne

15 December 2011 | Spanje, Llucmajor

Hola a todos!
We zijn inmiddels weer een paar weken verder & mijn stage is alweer bijna afgelopen!
De afgelopen 5/6 maanden zijn echt voorbijgevlogen!
Vanochtend een 15 minuten training gehouden in het Spaans wat erg spannend was! Gelukkig ging alles goed & was ik goed te verstaan (waar ik toch nog wel een beetje mijn twijfels bij had door het Nederlandse accent in het Spaans) Erg leuk om te doen en iedereen van de afdeling heeft me er erg mee geholpen!
Nog ongeveer 2 weekjes werken en 30 december vertrekt mijn vliegtuig richting NL!
Ik ga zeker de hele afdeling missen & ik ben ook benieuwd hoe mijn laatste dag zal verlopen!
Toch gaan we de laatste 2 weken nog volop genieten! Gelukkig komen pap en mam de 22e al en kunnen we samen gezellig Kerst vieren hier in het nog steeds redelijk warme Mallorca. Het is hier voor de tijd van het jaar nog steeds goed weer namelijk 17 tot 20 graden! Alleen omdat de vochtigheid hier zo hoog is is het wel een beetje fris!
Imke vertrekt de 24e al naar huis dus ik vind het echt super dat mijn ouders komen!
De eindbeoordeling zit er ook op en deze heb ik dan ook met een distincion (hoogst haalbaar) afgesloten dus dat is ook weer een zorg minder!!
Alleen nu nog onze auto hier verkopen & dan is dat ook weer geregeld!
Hasta Luego y un beso!

• 16 December 2011 - 13:36

Papa En Mama Xxxxxxx:

Wauw schat wat zijn we trots op jou goed gedaan meid!
    We gaan er nog een leuke laatste week van maken we hebben er zin in!

Hasta Lugo

• 16 December 2011 - 15:03

Mirça:

Hallo lieve Sanne.
    Wat leuk weer iets van je te lezen.
    Goed van je om met zo'n super eindbeoordeling naar huis toe te gaan.
    Maar Sanne hier heb je ook zelf je best voor gedaan. Dus meid ben maar trots op je zelf.Ja fijn dat ma en pa komen kunnen zij nog even genieten van een wat warmere kerst dan hier bij ons. Het is hier heel koud en nat.
    Hoop dat je de auto kunt verkopen dan is dit ook weer geregeld als je naar Holland kom.Sanne ik wens jouw samen met ma en pa, hele,hele fijne kerstdagen toe. Hoop dat je ondanks de drukte nog 2 weekjes kan genieten daar. En ik zie je weer gauw in Etten-Leur, doei,doei
    veel liefs x Mirça.

• 20 December 2011 - 19:55

Lies Jonkers:

Hallo Sanne,Gefeliciteerd met je eindbeoordeling,leuk om te lezen dat het allemaal zo goed is gegaan.Kom je ook nog Nadal tegen, dat zou je Pa ook wel leuk vinden,wie weet gaat hij ook daar Kerst vieren.We zien je binnenkort weer op de Appelvink .Wij wensen je samen met je Pa en Ma een fijne en zonnige Kerst.Tot ziens,Lieve groetjes Lies en Ad.

• 23 December 2011 - 18:07

Ron & Marijke:

Lieve Sanne, wat goed meisje z'on mooie beoordeling, alhoewel wij hadden niets anders verwacht van jou. Je hebt zo enorm je best gedaan en je "ligt"zo goed in dat hotel dat ze gewoon niet anders kunnen, snap je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wij vinden het geweldig dat je de Kerst afsluit met pa en ma en met mooi weer, geniet ervan 't is hier koud, guur en nat.
    We leven met je mee de laatste dag, want die die zal erg emotioneel zijn
    vermoeden wij, niet alleen voor jou, maar ook voor je collega's, je huisbazinnetjes en dochtertje en alle mensen die je daar het laatste half jaar hebt leren kennen natuurlijk. Nou geniet nog lekker, voor je het weet zit je weer in NL. Groetjes aan Pa en Ma, een een dikke knuffel voor jou. Hopen je snel te zien als je weer thuis bent!!!
    ps. is 't misschien een optie om met je auto terug naar Etten-Leur te reizen, jullie hebben alle 3 een rijbewijs en je kunt je vakantie nog een beetje verlengen en je
    hebt gelijk een karretje voor je deur staan, ha,ha,ha, 't is maar een idee hoor doei R&M