Eerste paar dagen in het zonnige El arenal! - Reisverslag uit El Arenal, Spanje van Sanne Westmaas - WaarBenJij.nu Eerste paar dagen in het zonnige El arenal! - Reisverslag uit El Arenal, Spanje van Sanne Westmaas - WaarBenJij.nu

Eerste paar dagen in het zonnige El arenal!

Door: sannewestmaas

Blijf op de hoogte en volg Sanne

09 Augustus 2011 | Spanje, El Arenal

Zondag zijn Imke en ik dan eindelijk vertrokken alleen niets zit mee vanaf zondag.
Het vliegtuig had 2 uur vertraging en uiteindelijk zijn we pas om 20.30 vertrokken met het vliegtuig laat aangekomen in Palma en ook nog eens 1.5 uur moeten wachten op de koffers drama drama. Rond half 1/1 uur waren we bij het hotel en zijn we na nog wat boodschapjes etc om 3 uur naar bed gegaan. Gisteren druk bezig geweest om appartementen te vinden. Naar verschillende makelaars geweest. En 3 appartementen bezichtigd maar die waren niet echt in hele goede staat dus zijn we weer verder gaan zoeken. Ook gebeld met verschillende real estates maar niets voor 5/6 maanden beschikbaar helaas! Na een drukke dag lekker wat gegeten en s'avonds aan de bar in het hotel gezeten gelukkig heeft de barman ons flink opgevrolijkt met zijn sympathieke en grappige karakter! Vandaag weer op pad geweest met maarliefst een scooter. Heuvel op heuvel af en veel eenrichtingsverkeer dus ook een drama. Zijn langs de plaatsen Can Pastilla, Platja de Palma, El Arenal, Les Palmeras, Cala Blava, Bellavista en Son Noguera geweest voor makelaars en huizen die in de dorpjes te huur stonden maar dit leverde ook niet veel op. Nog langs ons toekomstige stagehotel geweest en daarna nog verder gezocht naar appartementen. We zijn dus flink op zoek & hebben nog niet echt kunnen genieten van het heerlijke weer de mooie stranden en het leuke uitgaansleven maar dat zal vast nog wel komen! Morgen weer een bezichtiging in Llucmajor en een afspraak in het hotel met Susie.
Genoeg te regelen deze week en we hopen dan ook dat het allemaal op zijn plek valt!

Saludos!

• 09 Augustus 2011 - 16:35

Mirça:

Hallo Sanne veel sterkte en succes met al het zoeken. Jullie inzet is Super en met heel veel geluk erbij hoop ik dat je gauw wat vindt zodat jullie voor het werk begint nog wat kan gaan genieten op het strand. doei doei x Mirça.

• 10 Augustus 2011 - 12:14

Mama :

Hallo daar we vinden het heel fijn dat jullie woonruimte hebben. Dit is weer een zorg minder. Was het leuk in het hotel? We horen het wel probeer ook nog een beetje te genieten oondanks al het geregel. Gr mama

• 10 Augustus 2011 - 15:03

Jos Corry:

hoi geweldig gefeliciteerd !!!!! GAAN JULLIE NU MAAR LEKKER GENIETEN, JULLIE MOETEN NATUURLIJK NOG VEELREGELEN MAAR JE MOET NU OOK EEN BEETJE ONTSPANING HEBBEN HE. GR KNUFFEL XXXXXX JOS CORRY

• 10 Augustus 2011 - 19:12

Piet&Yvonne:

Wat leuk om jullie te volgen, zijn op deze manier toch weer heel dichtbij. Erg avontuurlijk allemaal en we hopen dat jullie het gauw lukt om je zaakjes te regelen. Een pluspunt is er wel......het mooie weer, want hier is het echt 'n drama.
    Blijf samen posisief en dan komt alles echt wel in orde. Is tevens 'n goede ervaring voor beiden.
    Nou meiden, zet hem op en laat die spanjaarden maar eens zien wat jullie allemaal in je mars hebben.
    Houdoe Sanne en Imke, we blijven jullie volgen ook vanuit Frankrijk.

Dikke zoen van ons beiden
    xxxxxxxxxxxxxPiet&Yvonnne
    Doei

• 10 Augustus 2011 - 20:21

Ella :

Hoi sanne, ik heb het goede nieuws gehoord, jullie hebben woonruimte gevonden! Hartstikke fijn dat het eindelijk is gelukt! fijn dat we jullie kunnen volgen op dit blog. Probeer nog wat te genieten van de zon en je vrije dagen voordat je weer voor andere mensen aan de slag moet. Veel sterkte ook met de tegenslag die jullie hebben gehad! Maar ik weet dat je erg positief bent ingesteld en ook hier slaan jullie je weer doorheen! Heel veel liefs en kuskus van ella en robert

• 11 Augustus 2011 - 13:34

Mama:

Hallo kanjers wij zijn ongelofelijk trots op jullie,ondanks alle vervelende dingen die jullie de afgelopen dagen hebben moeten meemaken.Veel sterkte gewenst en heb vertrouwen. Liefs en een dikke kus mamaxxx

• 11 Augustus 2011 - 19:07

Piet&yvonne:

Ola senoritas,
    Nou dat was wel heftig, zit ik 'n positief bericht naar jullie te maken en hoor ik 10 minuten later wat jullie is overkomen. Dat dit nu ook nog moet gebeuren na alle aanloop perikelen. VETTE PECH, maar gebeurd is gebeurd en dus met volle moed verder. Is toch niet meer terug te draaien en laat het 'n goede les zijn.
    Kop op meiden en geniet nog even van jullie vrije dagen en dan full speed er tegen aan.

Adios en veel liefs van Piet&Yvonne
    dikke kus xxxxxxxxxxxxxxxxx

• 11 Augustus 2011 - 19:11

Kees En Isabel:

Hoi Sanne,
    nou zeg het is me wat dat jullie daar is overkomen, heb vandaag alles van Yvonne gehoord. Schrikken zeg, maar wel knap van jullie om alles weer op te pakken en door te gaan. Geen leuk verjaardagscadeautje!
    Probeer ook wel een beetje te genieten en maak maar een leuke dag van je verjaardag. Succes met jullie stage.
    Blijf je zo nu en dan gewoon volgen hoor. Heel veel groetjes van ons en een dikke kus. Kees en Isabel

• 14 Augustus 2011 - 09:02

Mama En Papa:

Hieperdepieperdepiep, hartelijk gefeliciflapstaart met jouw 19e verjaardag. maak er maar een mooie dag van, het weer zit al mee :)
    Je kunt trouwens wel zien dat je al naar de twintig toe gaat..........

• 14 Augustus 2011 - 09:33

Piet&Yvonne:

Hoi Sanne,
    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en nog een fijne dag toegewenst.
    'n dikke kus van ons.

Hoe is het verder, want we hebben geen verslag meer gezien

Groetjesxxxxxxxxxxxxx

• 14 Augustus 2011 - 10:25

Ella En Robert:

Lang zal ze leven in de gloria (ik zit hier echt te zingen achter de pc,maar denk niet dat jij het hoort)?
    Lieve Sanne,
    Van harte gefeliciteerd met je 19e verjaardag en maak er een mooie dag van (zal niet mevallen als je moet gaan werken)! Wij drinken vanavond een borrel op jou en dat alles vanaf nu alleen maar beter gaat!!
    Fijne dag en succes met alles!
    Kus van ons xxxxxx

• 14 Augustus 2011 - 12:42

Geert En Anneke:

Hallo Sanne,
    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en maak er noch een mooie dag van.Veel sterkte,
    Veel liefs,en Groetjes Geert en Anneke