2014 - Reisverslag uit Anguilla, Amerikaanse maagdeneilanden van Sanne Westmaas - WaarBenJij.nu 2014 - Reisverslag uit Anguilla, Amerikaanse maagdeneilanden van Sanne Westmaas - WaarBenJij.nu

2014

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

16 Februari 2014 | Amerikaanse maagdeneilanden, Anguilla

En zo zijn we alweer 2 maanden verder! Het lijkt nog maar een paar dagen geleden dat papa en mama weer naar Nederland zijn vertrokken maar dat is toch ook echt al 1.5 maand geleden!

Sinds mijn laatste verslag zijn papa en mama hier geweest hebben we vier geweldige en gezellige weken gehad en kwamen de feestdagen ook nog eens tussendoor. Kortom December was een topmaand! Helaas zijn papa en mama 9 januari weer naar huis gegaan en afscheid nemen was dan ook erg moeilijk. Maar niet getreurd want nog maar een paar maanden en dan ben ik weer lekker thuis! Verder hebben we ook afscheid moeten nemen van onze lieve vrienden en ik moet zeggen ookal zijn ze nog maar een maand weg we missen ze echt!! Er zijn weer nieuwe stagaires gekomen, maar ik moet toch zeggen dat ik de hechte band mis die we met de anderen hebben!

Verder begint de scriptie druk nu ook wel te komen! 12 mei moet ik mijn scriptie inleveren en ik moet er nu dus echt hard aan gaan werken! Gelukkig loop ik op schema, maar research etcetera neemt toch erg veel tijd in beslag.

Stage is nog steeds hetzelfde. Ik merk dat ik de aviation industry en alles wat met airline marketing en sales te maken heeft erg leuk vind! Verder hebben we nog lanceringen en press conferences tussendoor gehad en beginnen we aankomende week weer met sales calls op verschilende eilanden. Het is wel erg druk op dit moment en aangezien we maar met een team van 3 personen zijn is het soms moeilijk om tijd vrij te maken voor onze scriptie, maar hopelijk gaat dat de aankomende weken wat beter!

Aangezien de tijd vliegt en we nog maar 3.5 maand hebben, hebben we maar een lijst gemaakt met dingen die we nog willen doen/zien. Elk weekend proberen we zo wat leuke andere dingen te doen!!

Kortom allemaal nog een beetje hetzelfde & ondanks dat ik het nogsteeds erg naar mijn zin heb, kijk ik er ook erg naar uit om 28 mei weer op Nederlandse bodem te staan. Dus tot snel!

xxxxx



  • 16 Februari 2014 - 17:02

    Lars :

    Hey Sanne!

    Wat een mooi avontuur maak je mee zeg! Mooie verhalen en foto's hoor.
    Nog heel veel plezier daar en succes met je scriptie!
    Het duurt nog even, maar tot snel!
    Groeten uit Etten-Leur xx

  • 16 Februari 2014 - 17:18

    Yvonne Gamers:

    Leuk verslag Lieverd inderdaad gaat de tijd heel snel maar ik tel de dagen dat je weer terug bent in Nederland, probeer tijd te maken voor je scriptie dat is het allerbelangrijkste nu en je ticket voor het afstuderen, je hebt de afgelopen jaren zoveel levenservaring opgedaan dat pakt niemand je meer af. Wie weet ligt er in de vliegbranche voor jou nog wel een leuke uitdaging in Nederland.
    Heb je St. Maarten nog niet helemaal verkend zo groot is het toch niet grapje, geniet er nog maar lekker van ook van het mooie weer. Wij zijn heeeeel trots op jou doe je best meer kaje niet doen. Dikke kus van Piet en Yvonne

  • 16 Februari 2014 - 19:23

    Lilian Boudewijn Slaats:

    Hi Sanne,

    Klinkt allemaal heel erg leuk en spannend. Tijd vliegt, zijn die 10 maanden al zo ver om?
    Heel veel succes met je scriptie en nog heel veel genieten daar in die laatste 3,5 maanden.
    X

  • 17 Februari 2014 - 11:52

    Elouise:

    Lieve Sanne,

    Ik en je neefjes zijn super trots op je hoe je het allemaal doet. Hoop dat het snel Mei is kunnen we weer iets gezelligs plannen met zij allen. Succes met je scriptie. Dikke kus van mij en de boys xx

  • 19 Februari 2014 - 12:40

    Mirça:

    Hai Sanne.
    Nog heel veel succes met je scriptie maar hopelijk heb je ook nog wat tijd om heeeeel veel leuke dingen te doen en te zien voor dat je weer thuis komt.
    Geniet er maar van,
    groetjes dikke kus Mirça.

  • 25 Mei 2014 - 19:09

    Lies Jonkers:

    Hallo Sanne,nu ik dit berichtje naar jou stuur ben jij vast al aan het inpakken.Van Ad en mij een goede thuisreis, we zien je weer op de Appelvink. Groetjes Lies en Ad.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Amerikaanse maagdeneilanden, Anguilla

Graduation Internship Sint Maarten

Afstuderen in het zonnige Sint Maarten

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2014

2014

11 December 2013

SXM & WINAIR

12 November 2013

SXM & NYC!!

29 September 2013

Alweer een maand verder!

02 September 2013

Eerste paar weken @ St. Maarten
Sanne

Actief sinds 29 Juli 2011
Verslag gelezen: 3670
Totaal aantal bezoekers 22704

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2013 - 27 Mei 2014

Graduation Internship Sint Maarten

07 Augustus 2011 - 30 December 2011

Stage Marriot Mallorca!

Landen bezocht: