Alweer een maand verder! - Reisverslag uit Philipsburg, Verenigde Staten van Sanne Westmaas - WaarBenJij.nu Alweer een maand verder! - Reisverslag uit Philipsburg, Verenigde Staten van Sanne Westmaas - WaarBenJij.nu

Alweer een maand verder!

Blijf op de hoogte en volg Sanne

29 September 2013 | Verenigde Staten, Philipsburg

We zijn weer een paar weken verder en er is weer genoeg gebeurd!
Zoals ik eerder vertelde waren we opzoek naar een nieuw appartementje. Gelukkig hebben we deze gevonden & ook nog eens op een perfecte plek! We hebben een veel groter bed, parkeerplaats voor de deur, waakhonden, security camera's, poort en kunnen overal van gebruik maken! Plus we hebben de aardigste en liefste huisbaas ever want als er iets kapot is of iets niet goed werkt staat er de volgende dag al een nieuwe voor in de plaats. Kortom we zijn heel blij dat we verhuisd zijn!

We zijn ondertussen ook al aardig wat weken aan het werk op onze stage en hebben al veel meegemaakt! Ik leer er erg veel op het gebied van Marketing, Planning en organisatie en vind de eerste paar weken al erg leerzaam. Michelle en ik hebben ieder een eigen opdracht gekregen en zo kunnen we dus ook beginnen met het schrijven van onze scriptie! Het is op dit moment erg rustig omdat het laagseizoen is dus we kunnen er rustig inkomen en zullen het de aankomende maanden een stuk drukker krijgen!

Misschien dat sommigen van jullie het al hebben gehoord maar Michelle en ik hebben ook een leuk tripje geboekt, namelijk: NEW YORK!!
We hebben er heel erg veel zin in en vertrekken 5 november tot de 11e. Ondanks het feit dat we er allebei al geweest zijn hebben we super veel zin om weer deze mooie stad te mogen bewonderen!
Daarna zal de tijd nog sneller gaan want 14 december komen mijn ouders en vanaf dan komt er bijna iedere 2/3 weken wel iemand bij ons op bezoek! Erg leuk vooruitzicht dus!

De eerste paar weken hier had ik erg veel last van mijn darmen en ik dacht dat het misschien door klimaatverandering kwam, maar toen bleek dat er buikgriep heerste dus had ik eindelijk een verklaring. Na eindelijk te zijn opgeknapt stond helaas het volgende alweer voor de deur. Michelle kreeg van de week last van uitslag en dat trok gelukkig na 2 dagen weer weg. Een paar dagen later werd ik wakker en stond ik helemaal onder van top tot teen. Ik dacht dat het wel weg zou trekken maar toen ik koorts kreeg en me steeds beroerder begon te voelen zijn we toch maar naar de eerste hulp gegaan hier op het eiland. Eenmaal aangekomen bij de emergency moest ik na een tijdje wachten (30 minuten, ja en dat op de emergency) mijn bloeddruk laten opmeten, hartslag etc. Weer een half uur a driekwartier later kwam dan eindelijk de dokter een kijkje bij mij nemen. Conclusie: Viral infection. Twee injecties verder waarvan 1 in mijn bil (moet je nagaan hoe Michelle en ik gelachen hebben) en een prednison kuur en allergiekuur verder en we konden weer richting huis! Gelukkig trekt mijn uitslag al weg en hopelijk gaat dat ook snel gebeuren met mijn jeuk! Dus dat was me een dagje weer wel!

Op dit moment is het erg rustig op het eiland en het wordt gelukkig weer wat drukker eind oktober. Dus dan zullen de leuke feestjes en avondjes ook weer terugkomen!

Ik ben bereikbaar op whatsapp via mijn oude nummer +31613384886 & voor sms of bellen op mijn lokale nummer: +1721 581 2521.

Tot snel!

  • 30 September 2013 - 21:35

    Mirça:

    Hallo Sanne fijn te lezen dat het (weer) goed met jullie gaat,leuk reisverslag.,Hele fijne dagen in NEW York, tof meid geniet er maar van.Succes met je werk
    doei x Mirça.

  • 02 Oktober 2013 - 16:56

    Tineke Van Ameijde-Valk.:

    Hallo Sanne fijn en leuk weer iets te horen, van je verblijf op St Maarten.
    Een leuk vooruitzicht even een paar dagen New York.Lekker genieten.
    Hier is alles prima fijn dat je Pa en Ma in december komen.
    Nu heel veel liefs van mij.

  • 29 Oktober 2013 - 17:16

    Ron En Marijke:

    Hoi Sanne en Michelle,hoe is het met jullie daar op dat exotische eiland? Hebben jullie je draai 'n beetje kunnen vinden. We hopen van wel. Hebben al 'n paar x geprobeerd via skype met jou te kletsen, maar is telkens mislukt, wel heeft Ron jou nog een mail gestuurd a few weeks ago, weet niet of die is aangekomen??
    Is het inmiddels al wat drukker op het eiland, want het seizoen is toch al begonnen m.i. En je baan, is het wat je ervan verwacht had?? heb je genoeg uitdaging in je job of is het saai en zwaar. Wat 'n vragen hé maar ik is gewoon nieuwsgierig, vandaar!!!! Leuk joh, dat jullie naar NY gaan, ben wel een beetje jaloers, had er graag bij willen zijn. Ik heb bij mamma je nieuwsbrief gelezen, je start was weer niet geweldig he meissie, maar je bent een "die hard"en die komt overal weer uit. Leuk huisje trouwens en fijn dat je nu veilig zit en een fijne huisbaas hebt, weer een zorg minder. Nou geniet ze, en ik schrijf je binnenkort weer wel. Voor nu goeie reis naar NY en vooral genieten want die 10 maanden zijn ook weer zo voorbij. Liefs, dikke kus.

  • 30 Oktober 2013 - 19:14

    Lies En Ad J:

    Sanne gefeliciteerd met je Mama, we hebben vanmorgen met haar koffie gedronken, was gezellig.Ik heb je berichtjes gelezen,je hebt het wel naar je zin. Succes met je srcriptie. En veel plezier in New York, al ben je er al geweest, er is daar zoveel te beleven. We volgen je weer, lieve groetjes, Lies en Ad.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Philipsburg

Graduation Internship Sint Maarten

Afstuderen in het zonnige Sint Maarten

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2014

2014

11 December 2013

SXM & WINAIR

12 November 2013

SXM & NYC!!

29 September 2013

Alweer een maand verder!

02 September 2013

Eerste paar weken @ St. Maarten
Sanne

Actief sinds 29 Juli 2011
Verslag gelezen: 404
Totaal aantal bezoekers 22757

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2013 - 27 Mei 2014

Graduation Internship Sint Maarten

07 Augustus 2011 - 30 December 2011

Stage Marriot Mallorca!

Landen bezocht: