Eerste stagedagen! - Reisverslag uit Llucmajor, Spanje van Sanne Westmaas - WaarBenJij.nu Eerste stagedagen! - Reisverslag uit Llucmajor, Spanje van Sanne Westmaas - WaarBenJij.nu

Eerste stagedagen!

Door: sannewestmaas

Blijf op de hoogte en volg Sanne

19 Augustus 2011 | Spanje, Llucmajor

En dan zijn de twee eerste stagedagen zo voorbij en heb je gewoon alweer lekker weekend!

Dinsdag zijn we dan eindelijk begonnen in het hotel! Om half 9 werden we opgehaald door Isabelle een hele lieve vrouw van de administratie die ook voor ons dit appartement heeft geregeld. Eenmaal aangekomen gingen we gelijk met Susie mee naar een meeting. Deze meeting was alleen helemaal in het Spaans en ik verstond er echt bijna niets van maar dat komt nog wel! Na de meeting werden Imke en ik helaas gelijk gesplitst. Imke gaat stage lopen op housekeeping hotel en ik housekeeping villa's twee totaal verschillende afdelingen. Ik werd gelijk gekust en omhelst door Ana en Martha en het was dus gelijk al een leuk ontvangst!

Ik ben de eerste dag aan veel verschillende mensen voorgesteld, heb gelijk al de leiding gekregen over lost and found aangezien de enige die dat kon op vakantie ging & heb ook al met een golfkarretje over het resort naar de villa's gereden met Regina. Zij is een housekeepingsupervisor en heeft me ook al gelijk wat dingen uitgelegd over de villa's! Ik heb geluk dat er 2 zijn op de afdeling dieengels praten. Ana (de manager) is er daar 1 van en zij spreekt duidelijk engels en Martha ook. Regina spreekt gebrekkig engels maar is goed te begrijpen! Om 6 uur mochten Imke en ik alweer naar huis en hebben meegelift met iemand van het hotel die ook in Llucmajor woont!.

De volgende dag werden we weer opgehaald door Isabel. Zij spreekt bijna geen Engels maar ze probeert elke dag een leuk gesprek te beginnen wat super lief is! Ik heb de tweede dag voornamelijk achter de computer gezeten. Heel veel uitleg gekregen over het programma Opera en de indeling van de kamermeisjes op de verschillende villa's. Zo veel verschillende manieren en procedures dat aan het einde van de dag mijn hoofd compleet vol zat met informatie en dat het genoeg was voor die dag. Om alvast in de supervisor mode te komen moest ik de sleutels aannemen en aftekenen van de kamermeisjes en gelijk spaans praten! Gelukkig waardeerde ze allemaal mijn gebrekkige spaans en leverde ze alles niet zo snel in zodat ik alles een beetje op een rijtje kon zetten. En toen was de tweede dag alweer voorbij.

Gisteren & vandaag kregen we dus alweer vrij en daar hebben we dan ook van geprofiteerd! We zijn lekker naar het strand geweest, naar de lokale markt & alles in ons appartementje een beetje naar ons zin gemaakt.

Morgen begint dus onze derde dag ik ben benieuwd wat ik morgen weer mag gaan doen & heb er ook weer super veel zin in!

Adios, xxxxx

  • 19 Augustus 2011 - 18:52

    Mama:

    Hoi sanne leuk stukje joh!

  • 19 Augustus 2011 - 22:22

    Oma Floep:

    Fijn dat je het naar je zin hebt,en Imke ook.Leuk dat we alles kunnen volgen nu.Succes en liefs van Oma Floep.

  • 20 Augustus 2011 - 09:25

    Yvonne:

    hallo lieve schat vanuit een zeer warm frankrijk lees ik je blog super om je te volgen en zo te lezen gaat het allemaal heel goed. ik hoop dat het alleen maar leuker wordt.
    veel plezier en vergeet niet te genieten dikke kus Piet en Yvonne xxxxx

  • 21 Augustus 2011 - 07:50

    Jos Corry:

    Hoi mopjes, wat een een mooi verslag, en wat een mooie foto,s knappe meiden dus kan niet anders. Wat gaaf dat jullie het zo leuk hebben, en dat ze zo lief zijn. We blijven je natuurlijk volgen. En blijven genieten ervan he. knuffel gr xxxx corry jos

  • 21 Augustus 2011 - 20:00

    Piet&Yvonne:

    Hoi Meiden,
    Wordt er ook nog gewerkt daar??? De foto's geven 'n beeld van vakantie vieren. Dat doen wij wel hier in Fkrijk wel. Heel warm, gisteren 40gr, vandaag iets minder 39.
    WOW, leuke foto's van 2 mooie meiden.
    Morgen weer aan de slag en blijven jullie volgen. Imke ook goed? Doorzetten meid samen met Sanne, is alleen maar belangrijk voor je toekomst.
    Nou meiden, groetjes en liefs van Piet&Yvonne
    Doeixxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    (betekend kus)

  • 22 Augustus 2011 - 08:00

    Amanda:

    Hi meiden,

    Klinkt allemaal super leuk! Hard werken zeker? Super veel plezier daar!

    Dikke kus, Amanda

  • 23 Augustus 2011 - 17:59

    Piet&yvonne:

    Hoi meiden,
    Hoe zijn de volgende stage dagen verlopen. Nu begint het pas echt. Nog 5 maanden tegaan. Maak er het beste van, ook jij Imke, want je hebt het moeilijk. Maar opgeven vanwege wat dan ook, na 'n paar dagen is geen goede beslissing. Van huis zijn en in 'n vreemde omgeving vertoeven is niet gemakkelijk, daar weet ik alles van, heb ik ook meegemaakt en toch heb ik me er doorheen gesleept en ben door gegaan om mezelf te bewijzen en geloof me, daar heb ik later alleen maar voordeel van gehad. Dus Imke zet 'm op aan ga ervoor samen met Sanne.
    Adios en dikke kus van ons beiden
    xxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 23 Augustus 2011 - 19:26

    Mirça:

    Hallo Sanne, wat een hele mooie foto van de zonsondergang en natuurlijk ook de anderen van jullie. Probeer je gauw weer eens te bellen je was steeds net niet thuis Werkse doei x Mirça.

  • 24 Augustus 2011 - 19:56

    Yvonne:

    hallo schatje wat een prachtig appartement leuke foto's
    geniet zolang het duurt voor je het weet zit je weer in somber holland
    die paar maanden zijn zo voorbij mijn collega is een jaar weggeweest en heeft nog steeds heimwee naar australie waar ze in haar eentje was, wel ietsje verder dus. geniet ervan dikke kus oom piet en tante yvonne love you

  • 25 Augustus 2011 - 07:36

    Leon Westmaas:

    Hallo schattebout, wij zitten nu heerlijk in Lyons, fantastisch appartement. Wel klein maar efficient ingericht enne.......das niet zo handig met jouw onhandige vader. Ben al een paar keer (bijna) gevallen van afstapjes, heb mn kont gestoten, enfin je weet hoe ik ben. (je moeder snapt (terecht) niet dat ik steeds bijna te barsten valt....... Maar goed het is donderdagmorgen 9.30 en het begint al warm te worden. Ons welkom gisteren was regen en onweer!!! Hoe is het mogelijk. Maar we hebben lekker gegeten en het oude Lyon een beetje bekeken. Nu gaan we weer 60 treden naar beneden (goed voor mn hart) en Lyons ontdekken. Wordt weer leuk!!
    Tot mails, skypes, bellens. xxxxxxxx

  • 25 Augustus 2011 - 07:51

    Mirça:

    hoi Sanne wat een mooi appartement gr ook aan ma en pa als je ze spreekt fijn dat ze veilig zijn aangekomen en dat ze genieten Sanne het allerbeste dikke kus Mirça.

  • 03 September 2011 - 13:26

    Jenny:

    ben blij dat het nu goed is

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Llucmajor

Stage Marriot Mallorca!

Recente Reisverslagen:

15 December 2011

Time flies when you're having fun!

16 November 2011

De tijd vliegt!

05 Oktober 2011

Stage, Auto, Fiesta week y mucho mas!

04 September 2011

Stage y mucho mas!

25 Augustus 2011

Stage, Ikea & Kakkerlakken!
Sanne

Actief sinds 29 Juli 2011
Verslag gelezen: 407
Totaal aantal bezoekers 22765

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2013 - 27 Mei 2014

Graduation Internship Sint Maarten

07 Augustus 2011 - 30 December 2011

Stage Marriot Mallorca!

Landen bezocht: