SXM & WINAIR - Reisverslag uit Anguilla, Amerikaanse maagdeneilanden van Sanne Westmaas - WaarBenJij.nu SXM & WINAIR - Reisverslag uit Anguilla, Amerikaanse maagdeneilanden van Sanne Westmaas - WaarBenJij.nu

SXM & WINAIR

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

11 December 2013 | Amerikaanse maagdeneilanden, Anguilla

Ik blijf het zeggen maar wat vliegt de tijd.. zo komen papa en mama over een maand en voor ik het weet zijn ze hier al over 3 dagen.
Het leuke is dat ik het gevoel heb alsof ik hier nog maar net een paar weken zit terwijl het toch echt al 4.5 maand is en we al op de helft van onze stageperiode zitten!

Helaas is het de afgelopen weken hier ook niet zo'n goed weer. Veel bewolking en veel regen wat erg jammer is want verschillende (buiten) feestje kunnen hierdoor niet doorgaan.

Zoals ik in mijn laatste verslag vertelde ben ik met mijn manager naar de Dominicaanse Republiek (Santo Domingo) en Curacao gevlogen om de nieuwe vluchten van Winair te promoten. Heel veel leuke mensen ontmoet en de press conferentie was ook erg leuk! Verder hebben we veel lunch en diner meetings gehad en waren we allemaal erg moe toen we weer terug kwamen.

In de afgelopen weken heb ik het dan ook erg druk gehad op stage aangezien de nieuwe vluchten aankomende zondag starten. Het is dus een gekkenhuis op kantoor en er moeten nog veel (leuke) dingen gedaan worden. Gelukkig is Michelle gewisseld van stageopdracht en werkt die nu ook mee aan Winair wat super leuk en handig is!

Papa en mama komen dus (eindelijk) aankomende zaterdag en ik heb er echt super veel zin in! Met kerst zijn Michelle en ik allebei vrij en ik kan nog wat dagen tussendoor vrij nemen dus we kunnen samen nog genoeg leuke dingen doen. Genoeg tijd want ze blijven tot 9 januari!
Vanaf nu komen allemaal vrienden en familie van ons langs en zal de tijd waarschijnlijk nog (!) sneller gaan.

Helaas zit de stageperiode van onze vrienden er alweer bijna op en vertrekken ze 7 januari. Dit zal erg raar zijn als ze er niet meer zijn & we zullen vooral de leuke en gezellige tijden missen. Een reunie is dan ook al in de planning en hopelijk studeert iedereen in Juni/Juli af!

Verder wens ik iedereen alvast Merry X-mas en een gelukkig en vooral gezond 2014!!

Tot snel xxxxx




  • 11 December 2013 - 20:59

    Yvo:

    Hallo lieve schat
    Leuk verhaal, en inderdaad het gaat al opschieten Pa en NMa staan in de startblokken en hebben er zin in.
    Wij halen tante nel waarschijnlijk op met de kerst en gaan in jullie huis slapen.
    Verder is het nog steeds druk op het werk en zijn de mensen door de hectiek niet erg aardig tegen elkaar, maar ik trek me er niks van aan vaar mijn eigen koers.
    Probeer jij ook straks na al deze drukke tijden maar lekker te genieten van je Pa en Ma, als ik er aan denk dat jullie elkaar weer in de armen gaan sluiten schieten de tranen in mijn ogen.
    Je weet het, je tante is een sentimenteel mens.
    Vanaf dec.jan gaat het opschieten en met al de vrienden ed gaat de tijd heel snel, voor je het weet is het mei, enne kan ik je lekker knuffelen en aflebberen haha.
    Fijne kerstdagen en een heeeeeel mooooooi 2014 dikke kus Piet en Yvonne

  • 15 December 2013 - 01:00

    Mirca:

    Ha Sanne.
    Leuk weer iets van je te lezen,en dat je het goed naar je zin heb al is het erg druk.
    Intussen zijn je ma en pa vandaag voor het eerst bij je.ik wens je heel veel plezier saampjes.Groetjes aan ze.
    Sanne nog fijne Kerstdagen en een fijn jaarwisseling op Sint Maarten.Voor 2014 nog veel plezier op Sint Maarten.
    Liefs xxx mirca

  • 22 December 2013 - 20:34

    Ad En Lies Jonkers:

    Hallo Sanne Leon en Ingrid,
    Zo dat is hard werken, maar je hebt er wel heel veel plezier in, leuk om je berichtjes te lezen.

    En intussen zijn je Pa en Ma er, dat zal samen genieten zijn.
    Wij willen jullie gezellige feestdagen wensen, en voor jou in 2014 heel veel succes, en heel veel plezier met het werken aan je stage.
    Lieve groeten, Lies en Ad.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Amerikaanse maagdeneilanden, Anguilla

Graduation Internship Sint Maarten

Afstuderen in het zonnige Sint Maarten

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2014

2014

11 December 2013

SXM & WINAIR

12 November 2013

SXM & NYC!!

29 September 2013

Alweer een maand verder!

02 September 2013

Eerste paar weken @ St. Maarten
Sanne

Actief sinds 29 Juli 2011
Verslag gelezen: 1356
Totaal aantal bezoekers 22729

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2013 - 27 Mei 2014

Graduation Internship Sint Maarten

07 Augustus 2011 - 30 December 2011

Stage Marriot Mallorca!

Landen bezocht: