SXM & NYC!! - Reisverslag uit Sint Maarten, Nederland van Sanne Westmaas - WaarBenJij.nu SXM & NYC!! - Reisverslag uit Sint Maarten, Nederland van Sanne Westmaas - WaarBenJij.nu

SXM & NYC!!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

12 November 2013 | Nederland, Sint Maarten

Wow wat vliegt de tijd! Zo zijn we alweer een maand verder en zitten we alweer bijna 3 maanden op dit leuke eiland!

Het hoogseizoen is begonnen en dat merken we gelijk! Overal is het een stuk drukker en vorige week lagen er alweer 5 cruiseschepen in de haven.
En terwijl iedereen hier op vakantie komt zijn wij vorige week naar New York City geweest! Michelle en ik waren allebei al een keer in New York geweest en waren beide verliefd geworden op deze stad. Dus toen we de mogelijkheid hadden om een goedkoper ticket te boeken hebben we die kans gelijk gepakt!

Dinsdagmiddag vlogen wij met Jetblue naar New York. Eenmaal aangekomen was het temperatuur verschil gelijk te merken, maar het viel ons beiden nog mee. We hadden een kamer geboekt via airbnb.com wat zeker een aanrader is! Op deze site stellen mensen hun kamer of appartement beschikbaar voor verhuur en kun je goedkoop verblijven in New York! Eenmaal aangekomen met de taxi bij ons appartement bleek dat we een rechtstreekse subway verbinding hadden met Times Square dus na ongeveer 20 minuten met de subway stonden we al in hartje NY!

We hebben een erg leuke week gehad en veel gedaan zoals: Fietsen in Central Park, Brooklyn, Brooklyn Bridge, China Town, Little Italy, Soho, 9/11 Memorial en natuurlijk hebben we gewinkeld in de verschillende warenhuizen! Het weer is met de dagen wel minder geworden en uiteindelijk hadden we het met 6 graden toch best koud, maar het was prima voor een citytrip!

Gisteren moesten we er dan ook vroeg uit (4u) om op tijd op het vliegveld te zijn! We hebben een super vakantie gehad en zijn nog steeds verliefd op NYC, maar eenmaal terug in Sint Maarten waren we toch wel weer blij met de zon & het warme weer!

Verder gaat het met mijn scriptie ook een stuk beter! Na vele e-mails heb ik vorige week eindelijk na twee maanden weer een gesprek gehad met mijn school begeleidster. Blijkbaar door wat miscommunicatie is de begeleiding niet optimaal geweest, maar dat is gelukkig veranderd. Na een skype gesprek van een uur heb ik voldoende feedback gekregen om eindelijk verder te werken aan mijn scriptie! Gelukkig heb ik er weer wat meer vertrouwen gekregen en hoop ik ook dat de begeleiding zo blijft. We shall see!

Nog leuker en beter nieuws is dat mijn stagebedrijf en Winair eindelijk het contract hebben getekend! Dit betekent dat mijn bazin en ik de Sales en Marketing gaan doen voor de lokale airline hier in Sint Maarten: Winair. Voor deze opdracht vliegen we volgende week naar hun nieuwe bestemmingen Santo Domingo en Curacao om kennis te maken met de travel agents op het eiland en om de Press Conferences te houden. Kortom een super opdracht & ik ben ook erg benieuwd wat er nog allemaal op mijn pad gaat komen.

Nog een maandje en dan zijn papa en mama ook hier en kan ik ze eindelijk het eiland laten zien. Hier heb ik super veel zin in en kijk ik dus ook erg naar uit!

Verder zijn onze koning en koningin op dit moment ook op Sint Maarten te vinden en we hopen ze dan ook nog even te kunnen zien!

xxxx

Sanne

  • 12 November 2013 - 20:00

    Yvonne Gamers:

    Hallo lieve schat wat een leuk verslag en wat maak jij in een paar maanden tijd veel mee globetrotter.
    Je had je winterjas in Nederland achter gelaten, maar die had je wel nodig in NY.
    Nu op naar het volgende tripje.
    De tijd gaat wel snel he, maar op deze manier blijven we toch op de hoogte.
    Heb je veel gekocht? In ieder geval een trui met I love New York zag ik haha.
    Geniet maar lekker schat wij zitten hier met veeeeel regen en veel wind en vroeg donker.
    Verder alles goed hier, alleen missen we jou.
    Geniet maar lekker van al die spannende dingen, we zijn wel een tikje jaloers.
    Morgen gaan we tante Nell weer een bezoek brengen in het ziekenhuis in Tilburg.
    Ze houdt zich kranig ook al zit ze onder de blauwe plekken, maaaar ze loopt al weer en is heel vrolijk niet klagen of zo.
    Nou tot mails, dikke kus Piet en Yvonne

  • 13 November 2013 - 19:48

    Ella Vermeer:

    Vandaag een klein stukje Sint Maarten bij het nieuws gezien, vanwege het koninklijk bezoek. Heb je ze nog gezien? En istie knap? Denk van niet,zij wel,toch?
    Alles gaat goed dus op het eiland? Je kunt er lekker feesten aan de foto's te zien en heerlijk weer natuurlijk
    Mocht je willem en max nog zien,doe ze vooral de groeten en nog een mooie en leerzame tijd op SINT MAARTEN! gr. van ons x

  • 13 November 2013 - 20:02

    Mirça:

    Hai Lieve Sanne,
    Wat fijn dat je het zo goed heb gehad in New York. En helemaal geweldig dat het contract is getekend. En dat dit werk ook voor jouw weer een extra uitdaging mag geven,bij het geen wat je allemaal al op Sint Maarten aan het doen bent.
    Nu heel veel succes en plezier.
    Groetjes x Mirça.

  • 13 November 2013 - 21:20

    Sanne:

    Ik heb niet heel veel gekocht! Aangezien ik opzoek was naar zomer kleren en er alleen hele leuke herfst/ winter kleding was? Maar heb nog best wel wat leuke dingen kunnen kopen! Hoe is het verder met jullie? Groetjes & beterschap aan tante nel!

    Ik heb ze helaas net gemist! En heb het druk op mijn stage dus heb niet echt tijd om te gaan kijken. Gisteren kwamen ze blijkbaar wel langs kantoor met de auto maar dat heb ik ook gemist omdat ik dacht dat ze een andere weg namen haha. Hier op het eiland nog steeds erg leuk. Het wordt nu wat drukker doordat het hoogseizoen begint dus dat is ook wel gezellig! Ik zal ze de groetjes doen als ik ze zie haha!

    Groetjes,

    Sanne

  • 15 November 2013 - 00:36

    Floepwestmaas:

    lieve Sanne Fijn dat jullie zo genoten hebben.Ik ben blij dat we weer iets van je hoorde. Hier is alles goed veel regen.Zondag word ik voor 2 dagen opgenomen voor een darmonderzoek.Papa en mama brengen mij want Tante Karin heeft het druk met het cabaret.Vrijdag gaan wij kijken en dan ga ik een weekeind mee naar Etten Leur. Ik heb er zin in.Ik wens je heel veel sterkte met alles en ik hoop dat het lukt.liefs van Oma Floep.xxx. ook groeten aan michelle.Hoe kan ik je bellen???

  • 15 November 2013 - 22:37

    Sanne:

    Hallo oma!
    Heel veel beterschap & succes in het ziekenhuis van het weekend.
    Leuk dat u weer wat dagen in Etten-Leur blijft!
    Heel veel plezier!
    U kunt mij bellen op Skype als die van u het weer doet!
    Laat maar weten wanneer het uitkomt.
    Succes van het weekend & leuk om wat van u te horen
    xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Sint Maarten

Graduation Internship Sint Maarten

Afstuderen in het zonnige Sint Maarten

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2014

2014

11 December 2013

SXM & WINAIR

12 November 2013

SXM & NYC!!

29 September 2013

Alweer een maand verder!

02 September 2013

Eerste paar weken @ St. Maarten
Sanne

Actief sinds 29 Juli 2011
Verslag gelezen: 428
Totaal aantal bezoekers 22709

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2013 - 27 Mei 2014

Graduation Internship Sint Maarten

07 Augustus 2011 - 30 December 2011

Stage Marriot Mallorca!

Landen bezocht: