Eerste paar weken @ St. Maarten - Reisverslag uit Philipsburg, Verenigde Staten van Sanne Westmaas - WaarBenJij.nu Eerste paar weken @ St. Maarten - Reisverslag uit Philipsburg, Verenigde Staten van Sanne Westmaas - WaarBenJij.nu

Eerste paar weken @ St. Maarten

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

02 September 2013 | Verenigde Staten, Philipsburg

We zijn weer een paar jaar verder en ik heb Mallorca achter me gelaten. Wat heb ik daar een toptijd gehad en wat gaat de tijd toch snel. Nu inmiddels 2 jaar later vertrek ik weer naar het buitenland alleen wat langer. Voor 9 maanden zit ik voorlopig op Sint Maarten om hopelijk in juni 2014 af te studeren aan de NHTV.

We zijn 20 augustus vertrokken en hadden gelukkig vanuit huis een appartementje kunnen regelen. De eerste twee weken hebben we nog even vakantie kunnen vieren en zijn we naar verschillende stranden geweest zoals: Mullet Bay, Orient Bay, Palm Beach, Karakter en nog veel meer. Na een dagje strand zijn we vaak naar het zwembad geweest om nog even het zand af te spoelen. Ook hebben we al verschillende feestjes gehad en zijn we vaak te vinden in de Pianobar of Tantra.

Van onze oude opleiding (De Rooi Pannen) zijn ook wat studenten op het eiland en die zijn ook net begonnen bij verschillende bedrijven. We gaan dan ook vaak gezellig uiteten, stappen of even naar het strand met zn allen.

Ondertussen hebben we gelukkig ook een autotje kunnen kopen. Voor de aankomende maanden zijn wij de trotse eigenaren van een Diahatsu Sirion! Een auto is echt een must en we zijn dan ook erg blij dat we er een hebben.

Na 1.5 week bleek dat Michelle en ik ons beide niet prettig voelde in ons appartementje en ook niet helemaal veilig. Dit hebben we met de huisbazin besproken en we zijn nu op zoek naar een ander appartementje waar we ons prettiger voelen. Verder zijn we vandaag begonnen met onze stage bij Innovative Marketing Creations. Even een orientatiedagje, maar er staat genoeg voor ons op het programma. Ik heb er heel veel zin in en ben benieuwd wat er de aankomende maanden allemaal voor me te wachten staat!


P.S. Voor degene die mij wil bereiken, ik heb een lokaal nummer:
+1721-581-2521

Ik ben op mijn oude nummer : +31653349630 nog wel bereikbaar via whatsapp maar niet meer via sms & bellen etc.


  • 03 September 2013 - 07:57

    Tineke Van Ameijde-Valk:

    Hallo Sanne,
    Wat leuk dat je weereen reisverslag maakt vind het erg leuk om te lezen wat je doet en alles wat je mee maakt, ben wel een beetje jaloers daarzo lekker op sint maarten maar zoals je schrijft moet je ook weer aan de slag .Nu ik hoop dat het je goed gaat geniet van alles en een dikke kus Tineke.xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Philipsburg

Graduation Internship Sint Maarten

Afstuderen in het zonnige Sint Maarten

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2014

2014

11 December 2013

SXM & WINAIR

12 November 2013

SXM & NYC!!

29 September 2013

Alweer een maand verder!

02 September 2013

Eerste paar weken @ St. Maarten
Sanne

Actief sinds 29 Juli 2011
Verslag gelezen: 386
Totaal aantal bezoekers 22706

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2013 - 27 Mei 2014

Graduation Internship Sint Maarten

07 Augustus 2011 - 30 December 2011

Stage Marriot Mallorca!

Landen bezocht: